Fernisering på Arken 2026
Om to dage går det løs med fernisering på Kørners Kunstkonkurrence på Arken kl.16.00. Endnu engang stort tillykke til alle de dygtige elever, der er blevet valgt til at udstille deres værker under temaet UPS! Her kan I se Karoline Kjeldgaard og Jeppe Emil Therslund samt deres billedkunstlærer Trine Bie-Olsen fra Slagelse Gymnasium. https://www.arken.dk/udstillinger/ups

